kehidupan ini tiada benda yang kekal.

Friday, December 10

awk terindah!

okeh. saje nk update blog malam ney. memendang an aku da lme gle x update blog && ta de mende nk wt da. bek aku update blog aku yg selekeh ney ryte?? HAHA dari aku mengadap  fesbuk yang macam hareeem tu kdg2 buhsan gak. maklum ah kawan2 terchenta sume da blik ke poli tok menerus an pengajian mereke an HAHA Okey la entry aku kli neyh sal "awk terindah" wah! msty ade yg tertanye2 an. pe mende la yang indah sgt tu.. HAHA post kli ney memg ade kne mengene ngan sesorg yg aku teramat hargai.sayangi&&chentai.. (wah! xley blah an) 


straight to the point. sepatot nye entry ney aku da pampang an kt blog aku smlm. tpi nk wt cam ane d sbb an jri ney gatal nk tekan memacam sume post yg aku da karang ckop pnjg tu sume jdi hape wey HAHA sbnr nye aku tergerak haty sgt nk wt entry sal "awk terindah" ney sbb aku bebtol terharu dgn sikap si die.. kat sni aku bkn nk propa la tp haty aku tersentuh gyle dgn sikap die HUHU mane ta nyer dlm kesibukan (sibuk ke yg) minggu kuliah yang da bermule ney. die still terpikir nk jmpe aku.. die masih mencube mencari ruang && kesempatan untuk jmpe aku.. thx awk :) && bkn niat sy ta nk jmpe awk. tp sy cian kn awk :) msti awk sibuk sgt an.. xmo susa an awk la..


smlm awk text-ing sy cam slalu. awk kte awk rindu. awk taw ta tyme tu ta dpt sy nk gamba an betape bagiye nyer sy. yer! bkn ta penah awk ucap an kte-kte rindu awk tu tp sy agk terharu ble awk kte awk windu sy sgt. awk sunyi ble sy ta de.. hurm. sy mntk maap sbb ta dpt nk teman awk cam slalu. sy taw awk msty rase khilangan sy an mane ta nyer dri sem2.sem3.sem4 kte slalu berkepit bersame. bak kate perpatah mane ade awk di situ ade sy an awk :)


d sebab an terlalu syg kt awk. sy slalu berade d smpi awk ta kire ar awk tgh susa ataw senang an. sy ta penah nk jao dri dr awk tiap2 hri sy akn jmpe awk. smpi practikal pown kt shalam sbb pnye syg la kt awk. HAHA awk pown cam tu an? atau ske-ske je practikal kt shalam HAHA (teet! no komen!) awk la lapa sy. awk la kenyang sy. sbb klau xde awk spe nk teman sy makan. HAHA awk taw ta sy windu nk dgr hon merc awk ble smpi kt uma swe sy HAHA bak kte dak2 uma swe sy "pnjg, bhai roty da smpi" HAHA ta sempat sy nk text-ing awk soh tgu kejap mesti dak2 uma sy d jerit kt bawah kte kt awk "bhai,ta nk bli  roti" HAHA tp cam ane lak reaksi awk klau sy lmbt tuwon eh? HAHA awk je taw an 


hey awk, awk ta penah merungut klau sy mntk tolg kn. awk slalu ekot an ape yg sy nk HAHA awk xpenah kte ta nk klau sy ajk lepak ngan mber2 sy btol ta? HAHA mber2 sy mber2 awk juge. ilang rse malo awk  sbb nk jge haty sy an. em terharu nyer sy. klau la penyeri klau lepak-ing nan mber2 sy.. awk taw ape mber2 sy kte klau ta de awk? um! meyh sy g taw awk eh "em! buhsan ah wak ta de wey. pnjg ajk la wak lepak skali, die 2 da jdi geng kte skang" HAHA kdg2 klaka jugak awk ney an.. awk slalu bahan sy tp  cepat-cepat awk mntk maap sbb awk tkot sy tershentap cam kerang bushok! HAHA



tp ble smpi turn awk lak ajk sy lepak ngan mber-mber awk. cam ane eh sy hwb?? HAHA kompem awk berhangin je ngan sy an.. ade je ayt langsi yang kua dri mulot sy an HAHA "xnak la!" "maleh lah" "xske lah" HAHA kadg2 mende-mende cam tu pown ley wt kite gado an awk :) HAHA kte ta kn kua ble kte gado je an tp sy rase pas kte baik tu kompem kua gak an ta kesa la kol1 ke kol2 ke HAHA wah! ini la tyme2 sy akn d bahan oleh dak2 uma (tp sy taw dorg sakat sbb syg sy) HAHA klau da gado 2 abeh ah 1 uma la dpt bahane sy 2. mane x nyer ilang la gelak tawe sy yg mengilai2 cam ponti ney HAHA ilang la juge kate2 sy ney awk HAHA


berbalik cam ane kte ley kapel HAHA ramai sungguh yang heran an HAHA politeknik shah alam ah menjadi saksi chinte kte owg ney mule berputik. HAHA perkenalan dri zaman skola memg aku x sgke akhir nyer ley jdi sebuah ikatan yg agk serius skang.. yela ramai yg pelik cam mane kte ley d gelar sbgi KEKASIH skang an :) em mungkin ade hikmah tyme kt skola dlu && mungkin juge klau kte mule dri dlu msty kte x kekal cam skarang an awk HAHA thx awk. sy beruntung sgt dpt awk && sy bagiye sgt dpt kenal awk sejaoh ney :) 


kdg2 awk ney pelek taw tp ade juge persamaan antare kte HAHA persamaam kte. kte xske org len kcu hak kte betol x? HAHA awk bnyak mengajar sy erti menghargai sesorang :) thx skali lgi tok awk.. awk nk taw, awk la suke.duke.tawe.nanges.bahagiye.gembire sy skang.. HAHA sy syg awk sgt.. sy nk jadi yg halal tok awk (cewah! tp klau ade jdoh ape sala nyer an :) )


HAHA abis suda idea aku wt mase ney. post ney utk si die && xde kne mgene nan spe2 pown HAHA klau korg ta ske tu korg pnye hal HAHA lege dpt luahan kt sini skurg2 nyer die nmpk ape aku wt ble aku memanjang un9 smpi lupe an die HUHU sbnrnye xde niat nk wt u trase la yunk. sowie klau u rse i jao an dri awww yuyunk! HAHA (nmpk gedik d situ) k la ney jek tok mlm ney(!)


hey! masih x nmpk d situ siape yang terindah seperti sy mksod an tu an HAHA die la buah haty tengit sy MUHAMMAD SHAFIQ BIN WALAILI. thx awk sbb da bgi sy kenangan yang begitu indah sepnjg mengenali awk! 

tadaaaaaaaaaaaaa die la org nyer(!)

.................................................................

thx reader ;p

No comments:

Post a Comment