kehidupan ini tiada benda yang kekal.

Friday, December 3

ikan lage? haha

haha ikan lage?
http://www.cute-smiley.com ye ikan lage la wey... aku dpt ikan lage wane biru kot.. dpt mlm sblom anniversary aku aw.. nk taw spe bli an tok aku?? ABAH aku aw.. nk tgu laki aku bli an HAHA die bawak tgok je T_T haha &&`name ikan aku ney bubly HAHA buwok an.. yela buwok sme ah cam tuan die.. nape aku bgi name 2 kt die.. ntah sbb ske je kot.. egt nk je bgi ugly tp xsmpi haty dey... n xde sbb yg kukoh.. HAHA tp siyez aku hapy sgt2 de minatang 2.. takot gak kang mati sbb terlebih makan.. sbb aku bkn rety jge minatang 2.. HAHA  klau nk arap an aku bele kucin? xpayah ah yer.. aku yg lari tgok kucin 2.. HAHA ag la klaka.. arap pnjg je tp takot kucin.. tp aku xde ah penakot sgt cam kak yan.. bkn kucin je die takot mak ayam pown die takot.. HAHA cian awk an.. neyh ah minatang pertame yg aku ase nk bele okeyyy.. ikan 2 xpnjg pown cam tuan die HAHA Neway, aku xkesa ah klau de yg dengki pown nan aku.. ade aku kesah ker?? ooooh HAHA yg sgt penting aku da ade mende nk belek2 ah pasney kah3 mby aku xbowink ah sbb si die pown da nk mule clss nex week an.. tp ikan x sme cam die.. ikan xmuley becakap pown.. adeh.. xley jdi gak.. so kte tgok an je.. bpe hari atau bulan atau taon ikan ney bertahan nan aku an.. HAHA
 haha okey la ney die ikan lage aku aw.. 
tp aku agk pelek sgt..
ikan ney xkembang pown klau tgok cermin..
xde pown gaye nk blage wey.. asl huh??
emm pelek ah..
http://www.cute-smiley.com
...................................

No comments:

Post a Comment