kehidupan ini tiada benda yang kekal.

Wednesday, December 29

kawan...

Kawan tu bkn mcm main FUTSAL
Mula2 keja...dah dapat "SEPAK"

Kawan tu bkn macam main SKATE
Mula2 gosok..pas2 "PIJAK"

Kawan tu bukan macam main RAGBI
Mula2 tangkap..dah dapat "TENDANG"

Kawan tu bukannya macam PAMPERS
Dah pakai,"BUANG"

KAwan tu bukannya macam barang KEMAS
Waktu Baru Beli PAKAI
Dah Sengkek,"GADAI"

Kawan tu bukan macam PELANGI
Hari cerah xde.Hujan gerimis baru "MUNCUL"

p/s;  
statement ney aku copy dri status member aku kt fesbuk okey!
(ade masalah ker????)
nape aku copy??HAHA
sebab aku rase mende ney memg ade betol nyer!!
so, aku ske bace statement ney sgt (:
kpd pemilik status tuu HAHA sowie aku curik eh kwn ;P
&& kpd yg terase! maap tidak d tuju kn utk anda okeyyy
ily enemy!!! MUAXH!! HAHA

No comments:

Post a Comment