kehidupan ini tiada benda yang kekal.

Thursday, December 16

lepak-ing && movie!

hey reader.post kali ney pasal lepak-ing bersame family tersayang && buah haty terchinta!HAHA di sebab an budi baik si die bersusa pyah-an untuk book tiket tok sy 
HAHA cian awk la yg tpi awk memg baik sgt.. dri bukit raja smpi ke bukit tinggi awk tengok-an tiket 2 tok sy! HISH! kejam plak di situ! neyh sume gare-gare movie "hantu kak limah balik rumah!" adeh! berpusu-pusu weyh manusie kt bukit tinggi semalm tak kire yg tua && muda HAHA wah! kalah tyme sale kot! tak kesah la dpt seat tak bape nk best pown asl an dpt jek tgok movie tuuuu.. 
tadaaaaaaa! 
ney ah movie yg aku tgok tuuuu...


"oud of service"
ney kt tgv bukit raja
 HAHA 
bayang-an dari kol 5 lebih si die pergi sane semate2 nk book && xnak mgecewa an aku?? HAHA yekah??? mungkin juga! HAHA 
tapi nasib baik la cite ney memg ta mgecewa an okeyy!
 SUMPAH klakar! HAHA 
gelak tak hengat laki aku di situ HAHA mama aku pown pe kurang nyer bukan maen sonok ag die! HAHA memg enjoy la an smlm HAHA thx awk! syg awk syg!
 pe ag wey?? pegi la korg membanjiri panggung wayang d berhampiran 
HAHA memg berbaloi-baloi kowt HAHA

sebelom movie 2 mule.. sempat je pulak kte org ney mengedik an HAHA
biase ah tu sape tak ske bergamba an
HAHA
tpi tak best nyer abah aku x ekot sbb die kje plak
T_T


tadaaaaaaaaaaaa :)
neyh ah kegembira-an yg terpancar di muke kami
HAHA
nmpk bahagiye di situ kn??
okeyyyy la ney jek post tok mlm ney..

thx reader ;p

No comments:

Post a Comment