kehidupan ini tiada benda yang kekal.

Friday, January 14

kau.kau.kau

bercinta tu memg indah klau aku dpt memahami kau.. dapat bersama kau setiap masa && ketika kan tapi bile berjauhan?? mula la macam2 cerita yang dtg mengasut.. ade yang berkate; aku ta menghargai kau, kononnyer!! wtf! ta paya nk jaje cite aku sdg kn kau ta taw ape cite nyer && aku ta amek taw pasal kau kan?? kdg2 masalah remeh jadi masalah besar.. ta ckop phatian pown jadi gado kan?? aku un9 pastu meset smbil lewa kan! aku mntk maap wey.. bkn niat nk wt kaw terase tapi aku makin terase bile d perli oleh kau.. HAHA tetapi apakah sume itu wey?? aku akui bercinta tu kena jage && amek taw pasal dua perasaan && bukan hanye penting kan perasaan sendiri && itu kate kau && aku bersetuju dgn pendapat kau.. bercinta tu memang indah klau bertolak ansur kan?? tapi bila da bertolak ansur apa pulak yang jadi?? sikap baran d persalah kan??? tapi sampi bila?? ta sume pasangan ingin kan perpisahan kan.. tapi kite ta penah cite nk berpisah kan?? kite akan merajok && ade yg off phone kan?? memang mudah untuk jatuh cinta tapi nak kekal kan nyer?? terpulang pada kite juga kan?? bercinta tu sangat indah bile tiada org ke3 && aku sudah membukti kan nye && kesetiaan kaw tak penah curang menjadi semangat utk aku syg.. kau memg hebat syg.. sebab kau juga telah tertutup rapat pintu hati aku untuk memberi peluang kepada yang lain.. tapi aku sgt perlu kan kau utk aku terus kan hari yang mendatang && aku harap kau paham sayang!!
ily
Muhammad Shafiq B. Walaili (:

No comments:

Post a Comment