kehidupan ini tiada benda yang kekal.

Friday, February 25

24th feb syg!

salam reader's. hey, thx sbb korg sudi la dtg lagi kt blog aku yer.. tewos kn membace eh HAHA today nk cite pasal smlm iaitu 24th feb la. ye, smlm da lepas tp perlu di kenang kn?? tp aku perlu kenang kn semalam tu sbb smlm burfday adk aku la. cian dia aku ta sempat nk wish pown smpt wish kt fb je weyy. sdeh kn?? HAHA padahal serumah pulak. HAHA sorry la nnty aku gaji aku blaje kaw yer HAHA


happy birthday
muhammad nazirul mubin 
then kaw da buleh ade ic from now HAHA 
SELAMAT DTG KE ALAM REMAJA YG PENUH CABARAN 
gud luck utk upsr kaw okehhh
kate nk 5A' so bukti kn okayyy HAHA 
jgn nk online je slalu (:
jgn suke melawan abah mama 
kate nk berjaye so ta buleh derhake la 




 crettttt! da keje ker aku?? HAHA alhamdulillah smlm rezki aku wey. sbnr nyer aku ada 2 interview tp pegi 1 interview tewos dpt HAHA tewos keje plak tuu. HAHA ye, aku bersyukur kepada mu YA ALLAH! ceh, ayt aku dgn penuh pasaan neh. thx mama sbb byak tolg aku sbb keje neh pown mama yg usaha kn. untung betul ada mama yg caring ney.. ILY mama HAHA persoalan apakah pekerjaanku?? aku asa aku malas nk heboh2 pown aku pown keje biase2 je kn. thx sgt kt "seagull logistik" sbb bagi aku peluang HAHA yeah! alang kah bagiye nyer dri ku kerana aku suda kerja HAHA lepas neh kena la menabung ckit. aku nk smbg blaja lgi then konvo lagi HAHA waaaaaa!! T_T  suka2 sebab da keje weyyy... HAHA melangkah dgn penuh semangat pada usia 21 tahun HAHA 24th feb penuh sejarah. aku suka department aku skang HAHA sbb aku dpt maneger yg agk baik && dia org kelantan HAHA so aku kne ubah persepsi aku skang! ta payah ta ske sgt org k******n sgt sbb ada juga yg okeh kn kn kn HAHA

okeh la tuu je yg hendak aku smpi kn utk posting aku kli neh okayyy byeee uolll

No comments:

Post a Comment