kehidupan ini tiada benda yang kekal.

Thursday, March 10

dulu.dan.kini

hye reader's!
hyee allll :)

sorry lme suda ta update belog kn? act aku cibuk sejak kebelakangan ney even sabtu && ahd off  day, aku still aku byak bnde nk wt kn kn kn HAHA nk topub tido tu paling wajib. sbb sy suka tido ngeeee! alalalalla rindu nyer wey nk berkongsi cerita! cerita kosong HAHA sonok jugak wey bile layan pasaan ney ase d awang-awangan


CRETTTT! aku pown malas nk karang ayt panjang2 kang "kakyan" bace blog ney bukan men ske dia nk membahan aku HAHA okeh nk berkongsi cerita dgn apa je yg aku wt tok mase ney HAHA okeh ta?? cehcehceeh! nk mencanang cite nmpk kn? ta la wey, aku bosan la. so ta taw nk cite ape?? aissh!! so ada cadangan ta wey nk aku cerita pasal ape?? klau ade bnde korg nk taw pasal aku sila2 la tnye eh.  


jop smbg cite wey, okeh wt mase ney aku cume bekerja untuk mengisi mase aku yg terbuang neh wey sementara nk tgu dpt smbg blaja ag. tp aku agk risau kerana wey. ade khabar2 angin yg tertusuk d telinger aku neh menyampaikan bahawa nk wt intergasi setaon taun neyh je. pasneh poli da ta de nk smbg2 intergasi klau nk blaja sgt amek 3 taon. huh! aku aku tertekan di situ wey HAHA mana ta nyer klau ta dpt ta kn la aku nk teros kerjaan je?? huh buhsan la wey. buhsan sgt2 taw ta kerjaan neh. life aku mengadap pc jek. huh sumpah letih dri blaja.


dlu blaja klau malas buleh je nk skip kelas kn asl kn khdiran tu 80% HAHA now! gila ke nk ponteng suke2 nmpk nyer ta dpt la kompem latter nnty. aik! nk kompem letter bagai macam nk kje lame kn HAHA so memg agk penat la kn. HAHA now kne mangon pgi lagi HAHA dlu klau nk pegi kelas sha yg ske gegar aku HAHA tarik slimut bagai sbb aku memg liat nk mangon now! bapak aku akan menjerit dri luar HAHA lawak ah! tp klau aku kne tgl nnty spe nk anta aku HAHA susa jugak ta de lesen neh (pendapat ko plak??) HAHA 
dlu klau kelas abis petang kompem2 mulot neh asek merungot. lgi2 klau ade bengkel HAHA panas la! penat la! ta larat nk wt amali la! now?? ske ta ske kne hadap jugak kerja tu smpi opis hour abis la. huh! HAHA

ade lgi, dlu klau lect bgi assgmt? wah tu bnde basic je kn?? HAHA copy paste sahaja kn? now! klau bos bagi kje nk wt smbil lewa memg masok bilik meeting nmpk nyer HAHA yeah! kehidupan mengajar erti kesusahan kn?? dlu seminngu senang je ta cukop duet?? HAHA kol je mak bapak now?? blanje kne berjimat sbb duet sndri ta buleh la nk membazir HAHA (padahal gaji pown belum) HAHA selesai suda cerita pasal apa yg aku kne hadap sekarang HAHA nnty nk smbg cerita pasal kawen pulak eh kawan2 HAHA ney memg tgh hangat dlm uma aku sekarang! naik peneng akku berdebat dgn mak aku && juge buah hati aku tuu HAHA okeh la thx sudi singgah kt blog aku. "kita manusia hanya mampu berusaha tetapi rezeki tu dari ALLAH" amin 

No comments:

Post a Comment