kehidupan ini tiada benda yang kekal.

Sunday, April 10

bila lagi..

salam reader's.

yeah! aku rajin nk update blog lagi. okeh la. aku ta taw knapa. sejak 2 menjak neh. aku rasa macam pintu hati aku terbukak sgt nk bertudung. ye. since bey penah tnya aku time tu dlm tahun ney. serious. hati aku rasa mcm YA ALLAH! je yg tahu. aku terharu bila bf aku yg mendorong aku ke jalan kebaikan. ye bkn mama aku tak penah tnye! tp aku penh jawab nnty la ma. belom sedia. tp bila pikir balik klau ajal dtg menjemput bukan kira sedia ke tak. em. serious sy suka tgok kawan sy yg sorg neh. lagi2 dgn cara pemakaian tudung die wey && tak kalah dgn perwatakan dia yg sopan tu. HAHA dia lah syud! gila suka sgt tgok pixh dia taw. lgi la pixh konvo dia! sumpah suka sgt! HAHA dgn 3 org kawan baik aku yg sudah mula betudung skang! mira memg sejak azali. eqa dgn fika da ikut jejak mira! aku bila lagi?? em. ta taw la. sy perlu kn masa utk berubah sbb sy ta nak berubah tp pada luaran. sy tak kata sape2 tp sy mengingati diri sy sendiri. aku ta nk nnty aku on off lagi lah kne kutok. em gila la umur makin lame makin tua. kdg2 aku rasa muka aku tak kena nk bertudung. tu la mslh aku. tolg wey. aku ta taw.


apa pendapat korg??
*bey: apa pendapat bey?
sesuai ke tak? tp neh kn lepas edit nmpk lah mcm chantek HAHA 
chantek ker??

 ......
okeh ta tu je nk aku smpi kn.
kita manusia biasa tak lari dari melakukan silap.
bak kate bey. kita neh tak sempurna. tp kita boleh jdi terbaik klau kita pandai berfikir. 
ngeeeee melalut lagi HAHA okeh la tu jerk!
chop, nk tambah ckit! nk tunjuk syud yg aku suka tgok gaya time dia konvo tuuu!
tadaaaaa
cumeyl kn budak kecik neh! 
okeh tu jek kawan2

wslm :)

No comments:

Post a Comment