kehidupan ini tiada benda yang kekal.

Sunday, April 10

da update dah!

salam reader's

huh! lama suda ta update entry kn. HAHA rindu pulak nk menupdate tp aku tade bnde nk story sgt pown tp kejap eh. sila beri laluan. ada pesanan penaja di sini HAHA

SHOUT; bey! see lah. blog i leopard print kn kn kn HAHA ngaumm ngauum HAHA
(*hey, sy jerit dgn nada yg mnje lah! HAHA)

aippp! iklan la pulak. hey korg. apa khabar? sihat? thx singgah ok. HAHA today ada lagi cerita kosong nk di kongsi ^^ today sy keluar jalan2 dgn bey. tp dia ta mo snap pixh lgsg so ta de latest pixh la yer kawan2 HEHE serious letih sgt badan neh tpi tangan neh terasa nk menaip seketika.

ok lah. da sebulan lebih kn aku kje so perjalanan kerja aku ok jek buat masa neh. aku still tunggu dan megarap ada pangilan smbg blaja. bukan sebab aku da ta nak kje. dua2 ada kebaikan. ntah la kdg2 aku pown ta paham dgm perasaan aku neh. so abai kn.

berbalik pada hri neh. yeah! sy begitu hebat kerana dari pagi keluar non stop kn. mana tak nyer. today kje then lepas kerja terus keluar dgn hubby tersyg tuh. HAHA thx gedik! syg kaw lebih. *kenapa aku bgi taw kt sini sbb aku taw kdg2 ko suka jelajah dekat blog neh HAHA then! ko bahan aku pulak kn! lempang kang! HAHA

hri ney dating berjalan lancar. wlu pown mula2 mcm tak jadi nk jumpa HAHA smpi2 je memg da jadi tabiat bey aku tu pegi tegok movie pukol bpe. HAHA padahal dlm hati aku nk shoping tak egt hape da HAHA huishhhh! bey ta taw neh HAHA then kita pegi mane eh?? owhhh! sebelumtu kita p beli tiket wyg kn kn kn "ghost must be crazy" HAHA nasib baik cita tu ok kaw tak HAHA kompem aku kompen kn kn kn

masalah aku kuat kompem yang memg sukar d hindar. padahal aku bukan sempurna mane HAHA penah jugak da smpi satu tahap. dia memg bengang sgt dgn aku yg suke komplen tak tentu hala neh. dia sound setepek jek eh. len kali klau keluar bey bawak borng komplen HAHA mengonk! kecoh je kaw neh.  HAHA

gila penat dan cipta rekod la hri neh. rambang mata yang ketara! skang memg musim mega sale hape?? HAHA adoiii ta boleh jadi lah! bak kate holic aku neh kena keluar tp tutop mate?? HAHA maw jadik olang buta meyyy?? HAHA

bey. nasib baik la kaw teman shoping kejap kn! HAHA tp ta boleh la bawak kaw. aku rasa mcm keluar dgn si jimat je HAHA apa pown ta boleh HAHA gaye shoping mcm bawak duet riban2 je kn kn kn HAHA msti nk taw apa aku beli. HAHA ala. ade la. nasib baik mama tak marah mase bawak balik beg plastik seed yg besar pnye tu HAHA

da la malas mengarut dah! okeh sy da update blog da! ^^

No comments:

Post a Comment