kehidupan ini tiada benda yang kekal.

Sunday, March 20

cerita kosong

hye reader's!
mlm neh aku nk berbelog muleh? bkn nk berfalsafah pasal agama. amacam posting yg lepas ok ta? HAHA aku mntk maap klau korg rase aku mengelabah or poyo yer. niat aku nk berkongsi. same jugak dgn mlm neh. cerita kosong lagi untuk d kongsi. harap ada yg sudi membace yer.

okeh la, aku just nk berkongsi dgn movie yg aku baru tgok tp ta de la cerita baru sgt kn? HAHA "hikayat merong mahawangsa" HAHA auww! suka jugak d buat nyer tgok cite perang2 neh. sbb aku memg ta taw neh cite ape sbnr nyer until aku pegi menonton bersama si kacak kesygan HAHA tett! kacak ker? HAHA okeh la. cite tu not bad sgt la. bagi aku cite tu ok && buleh ta tahan best nyer. yup! cite tu agak gempak sbb aku ta sangke juga sume bnde nmpk real && amat teruja. HAHA so korg buleh la pegi tengok jugak yer.
*tada neh la movie yg aku tgok tu. 
auww! agak mengerikan bile tgok pahlawan bermain pedang!
sorry sy ta suke keganasan HAHA

hari ney dapat jmpe ag && tengok senyuman si buah hati kesayangan. auww! suka sgt dpt spend time dgn awk. d sbb an da mula kerjaan sy agk sibuk. awk pown da nk final. HAHA ta pe2 berkorban ckit utk mase depan bersama. rindu sy terubat sgt tengok awk hri neh HAHA 


dia la si kacak yang slalu buat aku tergelak terbahak-bahak.
dia juga la selalu ade ketika aku perlukan sokongan.
dia la kekasih paling hebat yang penah aku ada.
auwww! xmo jelez taw sbb awk pown pnye sesorng yang menyangi awk juga :)
...................................
HAHA ini budak gedik yang cepat tersentap bila kita bahan. tp dia sgt syg kn lelaki diatas. bagi diri nyer, apalah erti kehidupan jika tiada si dia utk menerus kn kehidupan. 
cehhh wah! ayt kt atas tu sala la. hidup ini akan lebih bemakna jika d kongsi bersama! 
HAHA
penat suda bercerita kosong. 
............
thx reader's.

No comments:

Post a Comment